Danny Valentin's World

Könyv a háznál, öröm a háznál

2015. szeptember 20. 18:05 - Dante997

"Mi is lenne, mi egy kisasszony szívét jobban megdobogtatná, mint egy frissen vágott rózsa szál?

Talán egy könyv. Vagy kettő."

 

Így van.A napokban betöltöttem a nagykorúságot, ezt megünnepelvén pedig megleptem magam nem is egy, hanem két könyvvel.Az egyik a Remény rabjai.

 b1013572.JPG

Körülbelül azóta szeretném elolvasni, mióta láttam a filmet, ami szerintem egy zseniális alkotás. A könyvhöz nagy reményeket (hehehe) fűzök, és örülök, hogy végre beszerezhettem.

A másik nem kevésbé fantasztikus író munkája. Ez a Szirmarilok Tolkien-től.676930_5.jpgNa már most, én imádom Tolkien-t. Ha azt mondom, ő a kedvenc íróm, az csak részben fedi a valóságot. Mert ő egy isten volt, aki világokat teremtett, és olyan fantáziával volt megáldva, ami csak keveseknek adatott meg. Egy szó, mint száz: örülök, hogy egy újabb remekművével lettem gazdagabb.

Egyenlőre a Remény rabjait olvasom, amint befejeztem őket , szándékozom mindkettőről feltenni egy-egy kritikát.

Addig is, az Erő legyen veletek!

images.jpg

 

 (Képek forrása: Google)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://books-movies-series.blog.hu/api/trackback/id/tr757803882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása